NAPRAWY UKŁADÓW HAMULCOWYCH

Zapewniamy kompleksową obsługę serwisową układów hamulcowych w samochodach marek japońskich. Serwisujemy każdy model Hondy, Toyoty, Nissana i Lexusa bazując na prawie 20-letniej tradycji w branży mechanicznej, oraz dostępie do fachowej wiedzy.

Przeglądy hamulców – zadbaj o swoje bezpieczeństwo na drodze

Okresowe przeglądy hamulców są zalecane co najmniej 1-2 razy do roku. Kompleksowa weryfikacja stanu poszczególnych komponentów układu średnio powinna być przeprowadzona po przejechaniu 15 (hamulce przednie) lub 30 (hamulce tylne) tys. km.
W tym przypadku warto restrykcyjnie trzymać się zaleceń producenta auta zawartych w książce serwisowej, ponieważ sprawne hamulce odpowiadają za bezpieczeństwo na drodze, a nawet drobne ich uszkodzenia mogą mieć fatalne skutki.

Usterki układu hamulcowego – najczęstsze symptomy

O zużyciu podzespołów układu hamulcowego świadczy wydłużenie drogi hamowania, zgrzyt po naciśnięciu na hamulec i brak oporu ze strony hamulca. Często uszkodzeniom towarzyszy także ściąganie pojazdu na jedną ze stron w momencie hamowania oraz dym dobywający się z okolicy układu hamulcowego. O awarii świadczy również wyciek płynu hamulcowego (warto na bieżąco monitorować jego stan w zbiorniku).

Naprawy układów hamulcowych w autach japońskich

W warszawskim serwisie przy ul. Połczyńskiej 82 dokonujemy fachowych przeglądów i napraw hamulców we wszystkich modelach samochodów japońskiej marki Nissan, Honda, Toyota oraz lexus.

Najczęściej dokonujemy wymiany:

- klocków
- linek
- tarcz
- bębnów
- przewodów, cylinderków i zacisków

Wymieniamy także pompy hamulcowe, regenerujemy cylinderki i czyścimy układ hamulcowy. Do serwisu często zgłaszają się Klienci z przetartymi linkami w hamulcach ręcznych. Dbamy, żeby koszt naprawy wpisywał się w budżet Klienta, dlatego nasi serwisanci mogą pomóc dobrać tańsze części zamienne dopasowane do modelu auta, jego wieku i przebiegu.

Technicy sprawdzają i uzupełniają również płyn hamulcowy oraz wykonują inne prace. Zawsze dbamy, aby diagnostyka była kompleksowa i obejmowała nie tylko same komponenty hamulców, ale także elementy współpracujące z układem.

Fachowe naprawy hamulców w autach japońskich – precyzja ma dla nas największe znaczenie.

PRZEGLĄDY PRZEDZAKUPOWE AUT

Znalazłeś właśnie atrakcyjne ogłoszenie z używanym autem marki Honda, Nissan, Lexus lub Toyota, ale nie wiesz, czy deklaracje sprzedawcy mają swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Mechanika POJAZDOWA

Specjalnością niezależnego serwisu samochodów marek japońskich w Warszawie jest mechanika pojazdowa. Oferujemy pełną diagnostykę, ocenę stanu zużycia podzespołów mechanicznych i ich wymianę lub regenerację.

 

NAPRAWY ZAWIESZENIA

Serwis samochodowy zlokalizowany przy ul. Połczyńskiej 82 w Warszawie oferuje przeglądy i naprawy zawieszenia w samochodach japońskich.

WYMIANY ROZRZĄDU

Jedną z ważnych usług mechanicznych naszego serwisu aut japońskich są wymiany elementów rozrządu.

WYMIANY SPRZĘGIEŁ I KÓŁ DWUMASOWYCH

W ofercie posiadamy przeglądy, diagnostykę i wymianę sprzęgieł i kół dwumasowych w autach japońskich. Działamy w formie niezależnego serwisu Hondy, Nissana, Lexusa i Toyoty w Warszawie.

NAPRAWY I WYMIANY SILNIKÓW

Oferujemy kompleksowe przeglądy, regenerację i naprawę silników w samochodach japońskich. Naszą specjalność stanowią różne modele Nissana, Toyoty, Hondy i Lexusa.

NAPRAWY UKŁADÓW KIEROWNICZYCH

Jedną z popularniejszych usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę są przeglądy, diagnostyka i naprawy elementów układów kierowniczych. Prowadzimy niezależny serwis aut marki Honda, Toyota, Lexus oraz Nissan.

GEOMETRIA KÓŁ

W niezależnym serwisie samochodów japońskich (Toyota, Lexus, Nissan, Honda) w Warszawie świadczymy nie tylko usługi z zakresu mechaniki pojazdowej i elektroniki samochodowej, ale i zajmujemy się geometrią kół.

NAPRAWY UKŁADÓW CHŁODZENIA

Oferujemy kompleksową pomoc serwisową przy uszkodzeniach podzespołów układu chłodzenia w samochodach marek japońskich (Honda, Nissan, Toyota, Lexus).

Diagnostyka KOMPUTEROWA

Nasz serwis posiada sprzęt i oprogramowanie do diagnostyki komputerowej układów elektronicznych w samochodach marek japońskich – Hondach, Toyotach, Nissanach orz Lexusach.